ПРО НАС
Професійний ліцей входить в структуру навчальних закладів, які готують висококваліфікованих робітників.
Метою роботи ліцею є формування освіченої, гармонійно розвинутої особистості, здатної до постійного оновлення знань, професійної мобільності та швидкої орієнтації в розвитку суспільства, з високою професійною компетенцією та загальною культурою.
Стратегія ліцею значною мірою залежить від соціальних умов та особливостей розвитку регіону, його економічного потенціалу, специфіки соціально-педагогічних умов функціонування закладу і будується на принципах демократизму, динамічності, здатності до самореалізації.
Робота ліцею спрямована на:
Професійний ліцей входить в структуру навчальних закладів, які готують висококваліфікованих робітників.
Метою роботи ліцею є формування освіченої, гармонійно розвинутої особистості, здатної до постійного оновлення знань, професійної мобільності та швидкої орієнтації в розвитку суспільства, з високою професійною компетенцією та загальною культурою.
Стратегія ліцею значною мірою залежить від соціальних умов та особливостей розвитку регіону, його економічного потенціалу, специфіки соціально-педагогічних умов функціонування закладу і будується на принципах демократизму, динамічності, здатності до самореалізації.
Робота ліцею спрямована на:
- виконання Законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", "Про профтехосвіту" та інших нормативно-правових документів щодо розвитку освітянської галузі;
- створення ефективного механізму узагальнення, систематизації інноваційного досвіду;
- удосконалення системи контрольно-аналітичної діяльності ліцею з питань навчання та виховання;
- впровадження передових освітянських технологій та створення належних умов для навчання та виховання особистості учнів;
- комп'ютеризацію навчального процесу;
- створення умов для удосконалення професійного рівня педагогічних кадрів;
- підвищення ролі ліцейної бібліотеки як центру інформаційного методичного забезпечення;
- зміцнення матеріально-технічної бази ліцею та підвищення якості виробничого навчання, з метою збільшення фінансових надходжень від виробничої діяльності.
- 1.1. Ліцей розташований в будівлях типового проекту.
1.2. Проектна потужність навчального закладу: 480 учнів, що відповідає 16 навчальним групам.
1.3. Зона обслуговування: Рокитнянський, Білоцерківський, Таращанський, Миронівський райони.
1.4. Проектна потужність гуртожитку: 200 чоловік.
1.5. Кількість дітей, що навчається в ліцеї: 435 чол.
1.6. Кількість дітей, що проживають в гуртожитку: 96 чол.
1.7. Укомплектованість кадрами: всього по штату – 96, укомплектовано – 96 чол.
ІІ. ЗЕМЕЛЬНА ДІЛЯНКА
2.1. Місце розташування: самостійна ділянка житлової зони.
2.2. Розриви до автомагістралі: витримані /15м/.
2.3. Площа земельної ділянки: 3 га.
2.4. Огородження території: паркани: висотою 1,4 м та залізобетонний паркан висотою 2 м.
2.5. Благоустрій території: проїзди та пішохідні доріжки мають тверде покриття; обладнані пристроями для штучного освітлення.
2.6. Зоновані ділянки: - навчальний корпус – 1612 м2;
- майстерні – 1296 м2;
- спортмайданчик – 7064 м2;
- господарська – 580 м2;
- житлова – 7000 м2;
2.7. Зв’язок між собою та будівлями: зони мають зручний функціональний зв’язок між собою та будівлями ліцею.
2.8. В навчально-виробничій зоні розташовані: навчально-виробничий корпус, їдальня, актовий зал, спортзал, автогараж, спортивний майданчик.
2.9. В спортивній зоні розташовані спортивні споруди: гандбольне поле (2500 м2) з біговою доріжкою, хокейний майданчик (460 м2), баскетбольний майданчик (764 м2), майданчик з гімнастичним комплексом, майданчик для ДПЮ (900 м2).
2.10. В житловій зоні розташований гуртожиток.
2.11. Господарська зона розташована в глибині ділянки, пов’язана з приміщенням господарського призначення та харчоблоку, має самостійний в’їзд з вулиці.
2.12. В господарській зоні знаходяться гаражі, складські будівлі та споруди.
2 13. Площа озеленення території – 80%.
ІІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА БУДІВЕЛЬ.
ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
3.1. Тип забудови: всі будівлі, крім гуртожитку, зв'язані в один комплекс.
3.2. Кількість поверхів: - виробничі майстерні – один;
- адміністративно-побутовий корпус – два;
- навчальний корпус – чотири;
- гуртожиток – п’ять.
3.3. Навчальні приміщення:загальна площа навчальних приміщень – 1612 м2.
Навчальний корпус складається з окремих груп приміщень: - навчально-виробничі майстерні;
- приміщення загального типу – харчоблок, спортзал, актова зала.
Групи приміщень мають зручний функціональний зв'язок між собою та зонами ділянки. Навчальні приміщення, лабораторії ізольовані від навчально-виробничих майстерень, спортивного залу та актової зали, приміщень харчоблоку.
В розпорядженні учнів є бібліотека з читальним залом. В ній можна працювати з науково-методичними посібниками, періодичними виданнями та вибрати художні твори на будь-який смак.
Учні мають змогу, у вільний від навчання час, займатися в тренажерному залі, який знаходиться в приміщенні гуртожитку.